عبرتها وتجارب برجام و بایدها و نبایدهای پیشرو؛حق ،گرفتنی است
یکسال از مرحله اولیه توافق هستهای میگذرد، «جمهوری اسلامی تعهّدات خودش را انجام داد، [ولی] آن طرفِ بدقولِ بدعهدِ بدحساب دارد دبّه میکند ۹۵/۳/۱۴» این بدعهدی و خدعه امریکاییها در ماجرای برجام و سر باز زدن آنها از عمل به تعهداتشان، آنهم در شرایطی که جمهوری اسلامی همه پیشپرداختهایش را انجام داده است، اگرچه «خسارت محض ۹۵/۱/۱» است اما تجربه مغتنمی را نیز برای ملت ایران رقم زده است. البته «خیلیها قبل از این تجربه هم میدانستند امّا بعضی هم که نمیدانستند، حالا بدانند: در هر زمینهی دیگری هم که با آمریکا شما بحث و مجادله کنید، شما کوتاه بیایید، تنازل کنید، باز او نقش مخرّب خودش را حفظ خواهد کرد؛ در همهی زمینهها: بحث حقوق بشر، بحث موشک، بحث تروریسم، بحث لبنان، بحث فلسطین؛ در هر قضیّهای که شما به فرض -که البتّه محال است- از اصول خودتان، از مبانی خودتان کوتاه بیایید، صرفنظر بکنید، بدانید او کوتاه نخواهد آمد.۹۵/۳/۱۴»
تحفه درویش...
ما را در سایت تحفه درویش دنبال میکنید
برچسب: حق گرفتنی است,حق گرفتنی است یا دادنی؟,حق گرفتني است نه دادني,حق گرفتنی است دادنی نیست,حق گرفتنی است,حضرت علی,حق گرفتنی است یادادنی,حدیث حق گرفتنی است,حدیث حق گرفتنی است نه دادنی,ایا حق گرفتنی است,ایا حق گرفتنی است یا دادنی, نویسنده: بازدید: 253 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 10:31